Poniedziałek 14.10.2019

Śniadanie: Ser żółty 10g, masło 5g, chleb krakowski 60g, pomidor 5g, herbata

Obiad: Ogórkowa z ryżem 250 ml
Spaghetti bolognese z ziołami suszonymi 200g, warzywo do gryzienia
Kompot z owoców leśnych 200 ml.

Podwieczorek: Jabłko 70g, chrupek kukurydziany.

Składniki: Ser żółty gouda (mleko, sól, stabilizator-chlorek wapnia, kultury bakterii), pomidor, masło 82% (białko mleka) .Chleb krakowski pieczywo mieszane- mąka pszenna,woda, mąka żytnia, naturalny zakwas chlebowy, drożdże, sól (gluten). Obiad: Ogórki kiszone , sól morska, włoszczyzna (pietruszka, seler, kapusta włoska, marchewka) ryż,mleko 2% (białko mleka). Mięso wieprzowo – wołowe, pulpa pomidorowa, koncentrat pomidorowy, bazylia, marchewka, oregano, makaron spaghetti (gluten).Podwieczorek: Jabłko, chrupki kukurydziane.

Wtorek 15.10.2019

Śniadanie: Polędwica sopocka 15g, masło 5g, chleb słonecznikowy 60g, ogórek zielony 20g, kawa

Obiad: Rosół z zacierką 250 ml.
Kotlet schabowy, ziemniaki , kapusta na ciepło 60/60/60g
Kompot z porzeczek 200ml.

Podwieczorek :Strucla serowa lub babka piaskowa 40g, herbata

Składniki;Mięso wieprzowe (80%), woda, sól, naturalne aromaty i ekstrakty przypraw, ; ogórek zielony. Chleb słonecznikowy-mąka pszenna, woda, mąka żytnia razowa,słonecznik, naturalny zakwas chlebowy, drożdże sól, płatki owsiane (gluten); ogórek zielony, masło 82% (białko mleka). Mleko butelkowe(bialko mleka(, kawa zbożowa).Obiad: Kura, indyk, włoszczyzna (marchewka, seler, pietruszka, kapusta włoska) sól morska, zacierka (gluten). Schab świeży, jajko (białko jajka), bułka tarta, (gluten) ziemniaki,kapusta kiszona, kapusta biała, masło ( białko mleka).Podwieczorek: mąka pszenna, drożdże, olej rzepakowy, jaja (białko jaj)

Środa 16.10.2019

Śniadanie: Zielona pasta z groszkiem zielonym i awokado 15g, masło 5g, chleb krakowski 50g,

Obiad: Żurek z grzankami 250ml.
Kaszotto z duszonym indykiem i warzywami 60/40/40g.
Kompot z owoców mieszanych 200ml

Podwieczorek: Kisiel z kawałkami owoców-brzoskwinie 90g. 

Składniki:Twaróg śmietankowy (mleko pasteryzowane, śmietanka pasteryzowana, bakterie fermentacji mlekowej), awokado, zielony groszek, ziarna słonecznika, cebula,masło 82% (białko mleka) papryka; pieczywo mieszane- mąka pszenna, woda, mąka żytnia, naturalny zakwas chlebowy, drożdże, sól (gluten). Obiad: Zakwas żurku,włoszczyzna (marchewka, seler, pietruszka) liść laurowy, ziele angielskie, majeranek, śmietana kremówka, grzanki (gluten) ; Kasza jęczmienna, mięso z indyka, papryka wędzona, czerwona, czosnek, warzywa(marchew, brokuły, cukinia, kalarepa). . Podwieczorek: Kisiel żurawinowy, brzoskwinie.

Czwartek 17.10.2019

Śniadanie: Parówki z szynki 1szt, ketchup 5g, chleb krakowski 50g, masło 5g, pomidor 15g,

Obiad: Krem dyniowy z groszkiem ptysiowym 250ml
Kluski na parze z polewą porzeczkową 2szt, warzywo do gryzienia.
Kompot z owoców mieszanych 200ml

Podwieczorek: Galaretka owocowa 100g, herbatnik

Składniki: parówki z szynki 97%(sokołów), ketchup,Chleb krakowski pieczywo mieszane- mąka pszenna, woda, mąka żytnia, naturalny zakwas chlebowy, drożdże, sól (gluten),masło 82% (białko mleka). Obiad: Dynia, mąka typ 650 (gluten), mleko 3,2% (białko mleka), sól, groszek ptysiowy (gluten, białko jajka) Kluski na parze- mąka typ 500,drożdże, jajka (białko jajka )olej, mleko(białko mleka) , kefir, porzeczki mrożone, cukier, sól. Podwieczorek: Galaretka, herbatnik (białko mleka, jajko)

Piątek 18.10.2019

Śniadanie: Kiełbaska krakowska 10g, masło 5g, chleb słonecznikowy 50g, pomidor 15g, herbata.

Obiad: Jarzynowa z muszelkami 250ml.
Pulpety z mintaja w sosie koperkowym, ziemniaki, surówka z buraków 60/60/40g. Kompot z owoców leśnych 200ml.

Podwieczorek: Banan 1szt

Składniki: mięso wieprzowe 127g, mięso wołowe 14g, sól, przyprawy, substancja konserwująca. masło 82% (białko mleka), mąka pszenna, woda, mąka żytnia razowa,słonecznik, naturalny zakwas chlebowy, drożdże sól, płatki owsiane (gluten), pomidor, Obiad: Mieszanka warzyw(brokuły, brukselka, marchewka, kalafior, seler), mleko 3,2%, makaron muszelki(gluten); Filet z mintaja, jajko (białko jaj),cebula. pieczywo pszenne (gluten) liść laurowy, ziele angielskie, papryka słodka, ziemniaki, buraki gotowane. Podwieczorek: Banan.

Firma zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w jadłospisie.